Foto's India - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Sander - WaarBenJij.nu Foto's India - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Sander - WaarBenJij.nu

Foto's India

Door: Sander

Blijf op de hoogte en volg Sander

21 Oktober 2007 | Nederland, Deventer

Inmiddels weer terug in (het koude) Nederland. De reis terug is prima gegaan!
Vrijdag ben ik om 4.00 uur opgestaan en na alle spullen verzameld te hebben heb ik "de baas" van het guesthouse wakker moeten maken om de deur open te doen. Vervolgens m'n taxi opgezocht. Deze was vlakbij het guesthouse geparkeerd en ik zag al snel een paar benen uit de taxi hangen van de slapende taxi-driver. Deze man wakker gemaakt en op weg naar het vliegveld! Onderweg naar het vliegveld even een stop gemaakt zodat de taxi-driver zich kon wassen. Hij was nogal moe omdat er momenteel overal in Calcutta feest wordt gevierd/ Hij had dus gisternacht het een en ander gedronken en nog niet zoveel geslapen. Al zingend heeft hij mij naar het vliegveld gebracht.
Zodra je naar binnen stapt merk je al dat je India verlaat. Vervolgens 10 uur in het vliegtuig gezeten op weg naar London. Onderweg wat geslapen en filmpjes gekeken. In London even moeten wachten om de "airbus" naar Nederland waar ik een klein uurtje later aankwam.

Nu dus weer thuis. Wel lekker, maar ik had best nog wat langer willen reizen!
Voordeel is wel dat ik eindelijk kan laten zien waar ik ben geweest. De foto's staan dus op de site!! In ieder geval een selectie van een kleine 500 foto's dan.. De foto's staan bij de berichten waar ze bij horen.

Bedankt allemaal maar weer voor het volgen en reageren op de site!! Het is erg leuk om te zien wie het allemaal volgen en de reacties te lezen!!
Zodra er weer een nieuwe verre reis in de planning staat (en dat gaat zéker wel weer gebeuren) laat ik het weten! Zie ook: http://www.sandersreizen.waarbenjij.nu/index.php?page=profile

Enjoy the pictures!

Sander

• 21 Oktober 2007 - 16:46

Lex L.:

Fijn dat je weer gezond en wel aan bent gekomen in het koude nederland...Home sweet home :-)

• 21 Oktober 2007 - 17:57

Joke:

Helemaal leuk San. We genieten nu van je "live" verhalen. Fijn dat je het zo leuk hebt gehad met Anoek en dat je zoveel mooie momenten hebt beleefd en voor ons thuisblijvers hebt vastgelegd op de foto.

• 21 Oktober 2007 - 18:00

Karin:

Hoi Sander
    Mooie foto's hoor!!!
    Ben benieuwd naar je verhalen.
    Tot gauw op het werk (moet je vast nog even niet aan denken)
    Ben zelf inmiddels al aardig ingeburgerd.

Groetjes Karin

• 21 Oktober 2007 - 21:21

Lejo En Paulien:

Hoi Sander,
    Leuke foto's en zo snel op je site. Zo hebben wij onze dochter ook weer gezien. Kei leuk. Maar je kunt de foto's toch wel draaien, wij krijgen bij sommige foto's een stijve nek. Maar toch heeeeeel leuk hoor San. Een leuke herinnering aan je reis naar India.

• 22 Oktober 2007 - 04:24

Anoek:

Hee San,

Fijn om te lezen dat de terugreis goed is gegaan!! Best lachen he in Kolkata dat je de taximannen wakker moet maken om naar het vliegveld te gaan. Dat soort dingen gebeuren alleen in India.

Jij ook super bedankt voor de leuke tijd!! En ik wens je heel veel succes in Nederland!

Ben nu in Nepal in Pokhara. Ontzettend mooi en het was een interessante rit hier naartoe (Eerst in the general compartment in de trein met rennende mannetjes die doekjes op plaatsen gooiden om ze te "reserveren", daarna werd onze jeepman even in elkaar gebeukt door een aantal politiemensen ed, en vervolgens een jeepman die in slaap viel waarna hij toch maar vroeg of een van ons wilde rijden,...hahahahaha) Tja, het stopt maar niet die "andere" cultuur. Maar goed, later meer op mijn site. Ga nu eerst even mailtjes sturen naar organisaties voor vrijwilligerswerk!!

Groeten (ook aan de rest van de fam)

Anoek
    Oh, gave fotos!! De mijne staan nog steeds gewoon op mijn memory kaartjes,... wordt eens tijd dat ik ze ga branden!!

• 22 Oktober 2007 - 06:49

Anita:

Weer met 2 benen in het koude kikkerlandje. Geweldig om nu ook de foto's te kunnen bekijken. Zeker door je omschrijvingen eronder worden de verhalen nu door beelden nog duidelijker.

• 22 Oktober 2007 - 08:44

Martine:

Hee Sander,

Het was super om je verhalen over india te lezen! Heb ook altijd nog in de planning gehad om die kant eens op te gaan, maar nu ik je foto's heb gezien en de verhalen heb gelezen twijfel ik daar absoluut niet meer over! Fantastisch! Super dat je daar zo'n leuke tijd hebt gehad!

groetjes uit zutphen (uhh, inmiddels warnsveld)

• 15 December 2007 - 18:08

Fiona:

Wij wensen jou hele fijne feestdagen en een geweldig 2008 met weer een onvergetelijke reis naar....!!!!
    Groetjes Roy en Fiona