Laatste bericht - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Sander - WaarBenJij.nu Laatste bericht - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Sander - WaarBenJij.nu

Laatste bericht

Door: Sander

Blijf op de hoogte en volg Sander

24 December 2005 | Nederland, Deventer

Het is alweer een week geleden dat ik terugkwam. Wel met wat ander haar (zie foto) maar dat is er een dag na terugkomst door de kapper weer uitgehaald. De kapper vond het overigens wel erg leuk en zijn collega's ook. Er werd zelfs een stagaire bij gehaald. Dit maakte ze immers ook niet elke dag mee.
Gelukkig ging het eruit halen een stuk makkelijker dan erin. Hoewel ik er uiteindelijk toch ruim een uur heb gezeten.

Is het niet vreemd om weer terug te zijn?
Nou ja, eigenlijk valt dat "nog" wel mee. Het enige vreemde was dat alles al zo snel weer normaal lijkt. De eerste week weer terug heb ik eigenlijk vooral alles gegeten wat ik tegenkwam. Ik leek wel uitgehongerd, hoewel ik niet echt het idee heb gehad dat ik daar weinig heb gegeten. Toch is het wel weer fijn om "gewoon" eten te krijgen. Verder is het leuk om alles langzaam weer op te pakken. Het is heerlijk om iedereen weer te zien, films te kijken, muziek te luisteren en weer te kunnen draaien bij BFM.
Toch mis ik Ghana al wel. Vooral de avonden waar we vaak voor het huis zaten te kaarten en te praten met Ricky (Mr Teacher) en de wat oudere kinderen van het weeshuis. Ook het reizen vond ik geweldig. Het was leuk om van te voren te bepalen waar je aan het eind van de dag wil zijn en dan daar proberen te komen.

De 10 weken in Ghana zijn een onvergetelijke tijd geworden en ik ben blij dat ik ooit de beslissing heb genomen dit te doen. Voor iedereen die twijfeld kan ik eigenlijk alleen maar zeggen dat je niet moet twijfelen en het gewoon moet doen.

Ik wil IEDEREEN bedanken die de verhalen via de weblog heeft gelezen, gereageerd,sms'jes heeft gestuurd en mailtjes. Het was elke keer in een internetcafe geweldig om alle reacties en mailtjes van iedereen te lezen! Ook nu blijft het nog leuk om te horen dat zoveel mensen de verhalen hebben gelezen. Ik weet nog wel dat ik wel iets verbaasd was toen ik in een internetcafe in Cape coast zat en daar door een nederlandse vrijwilliger werd "herkent". Ze zat toen net in Ghana en had mijn verhalen gelezen :shock:

Inmiddels staan er dus ook foto's op de site. Eindelijk! Het is maar een kleine selectie van alles maar het zijn denk ik wel de leukste!

IEDEREEN BEDANKT VOOR ALLE REACTIES & MAILS!!

Sander

  • 24 December 2005 - 19:48

    Miranda:

    Wat een mooie fotoos....
    Leuk om te zien wat ik in je verhalen heb gelezen.

  • 24 December 2005 - 20:17

    Lejo En Paulien:

    Hoi Sander,
    We hebben net de foto's bekeken , erg leuk, we vinden jouw gullitkapsel ook erg leuk. Staat goed.
    Dank je wel voor alle verhalen, we hebben genoten en je schrijft erg beeldend, knap hoor.
    groetjes van ons.

  • 24 December 2005 - 21:23

    Nienke:

    Eindelijk je rastahaar gezien. Zonder is toch beter.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Deventer

Ghana

Recente Reisverslagen:

24 December 2005

Laatste bericht

20 December 2005

Twee verschillende levens

12 December 2005

Op vakantie deel 2

06 December 2005

Op vakantie

30 November 2005

Laatste week thuis
Sander

LANDEN GEREISD: BeNeLux Duitsland Frankrijk Kroatie Italië Turkije Griekenland Bonaire (foto's op weblog) Mexico (foto's op weblog) Ghana (zie weblog) Tobago (foto's op weblog) India (zie weblog) Suriname (zie weblog) Portugal Peru (zie weblog) Spanje Tanzania (zie weblog) Indonesië (zie weblog) Engeland IJsland (zie weblog) Oostenrijk Rusland, Mongolië en China (zie weblog)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 79853

Voorgaande reizen:

07 September 2015 - 01 Oktober 2015

Transmongolië express

10 November 2013 - 17 November 2013

IJsland

16 Juli 2011 - 06 Augustus 2011

Indonesië

18 September 2010 - 14 Oktober 2010

Tanzania

04 Juli 2009 - 26 Juli 2009

Peru

14 Juni 2008 - 13 Juli 2008

Suriname

22 September 2007 - 19 Oktober 2007

India

09 Oktober 2005 - 18 December 2005

Ghana

30 November -0001 - 30 November -0001

Overige reizen

Landen bezocht: