Foto's Peru - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Sander - WaarBenJij.nu Foto's Peru - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Sander - WaarBenJij.nu

Foto's Peru

Door: Sander

Blijf op de hoogte en volg Sander

29 Juli 2009 | Nederland, Deventer

De tijd vliegt..en zo vlogen wij ook weer naar huis afgelopen zaterdag om een dagje later weer in Nederland aan te komen.
En voordat je erg aan hebt ben je weer aan het werk en heb je het gewone leventje weer op gepakt!

Wat overblijft zijn dan natuurlijk een hoop mooie herinneringen en natuurlijk foto's! 300 Stuks hebben we er de afgelopen weken genomen en een aantal staan nu op de site. Ze staan bij het verhaal waar ze het beste bij passen.
Hopelijk geven de foto's een beetje een beeld van wat we hebben mee gemaakt en gezien.

Bedankt voor het volgen van de verhalen de afgelopen weken en het reageren erop!
Het plannen van een nieuwe reis begint op de 1e dag na terugkomst. Maar er zijn nog zo veel landen, dus als iemand nog een goed idee heeft...

• 29 Juli 2009 - 14:32

Freek En Geesje:

wat een geweldige foto's. Geven een goede indruk van het land. Daar heb je zichtbaar van genoten. Zeer indrukwekkend en uniek. Dat smaakt naar nog veel meer. Binnen Europa heb ik in elk geval nog een land op het wensenlijstje staan, nl IJsland, maar dat is jullie natuurlijk veel te dichtbij. Ik weet trouwens wel mensen die daar belangstelling voor hebben.
    groetjes
    Freek en Geesje.

• 09 Augustus 2009 - 21:23

Maaike:

Wat een leuke foto's!! Maar ik heb vooral genoten van je verhalen. Wat kun je toch ontzettend leuk schrijven!! Ik spreek je gauw wel weer. Grtjs

• 25 December 2009 - 12:14

Fiona:

Vrolijk kerstfeest en een super gaaf 2010 gewenst!

Sander

LANDEN GEREISD: BeNeLux Duitsland Frankrijk Kroatie Italië Turkije Griekenland Bonaire (foto's op weblog) Mexico (foto's op weblog) Ghana (zie weblog) Tobago (foto's op weblog) India (zie weblog) Suriname (zie weblog) Portugal Peru (zie weblog) Spanje Tanzania (zie weblog) Indonesië (zie weblog) Engeland IJsland (zie weblog) Oostenrijk Rusland, Mongolië en China (zie weblog)