Foto's Tanzania - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Sander - WaarBenJij.nu Foto's Tanzania - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Sander - WaarBenJij.nu

Foto's Tanzania

Door: Sander

Blijf op de hoogte en volg Sander

18 Oktober 2010 | Nederland, Deventer

Sinds afgelopen donderdag ben ik weer terug in "het koude" Nederland. De terugreis verliep goed al was die wel wat lang.
De busreis van Arusha naar Dar es Salaam duurde ruim 10 uur en doordat in het begin van de avond heel Dar es Salaam volstaat met toeterende auto's, busjes en vrachtwagens duurde het ruim een uur om het vliegveld te bereiken. Terwijl het toch echt maar 15 km verderop was. Ik vloog door de woensdagnacht heen en bereikte donderdagochtend het 14 graden koude Nederland. Das ff afkicken!

Tussendoor was het al gelukt om een paar keer wat foto's te plaatsen, maar er zijn er wel wat meer natuurlijk dan die paar die geplaatst zijn. In totaal een stuk of 700 (wat in verhouding met mijn reisgenoten nog geen tiende is volgens mij). Hieronder een aantal van die foto's en 2 video'tje. Een van een groepje olifanten die we tijdens een safari op enkele meters afstand zagen, en hetzelfde ook met een paar leeuwen.
Thanks voor het volgen en reageren de afgelopen weken!

• 18 Oktober 2010 - 15:18

Mariska:

Karibu hollanzi!

• 18 Oktober 2010 - 15:28

Roland:

leuke foto's!!

• 18 Oktober 2010 - 17:07

Martine:

Wat een leuke foto's Sander! Ziet er echt super goed uit! Kan me wel voorstellen dat het even omschakelen is als je weer terug bent in dit koude kikkerlandje. Het was weer erg leuk om je reisverslagen te lezen. Jammer dat je er niet bij was met het afscheid van Nienke.
    Toedeloeeee

• 18 Oktober 2010 - 17:43

Frederik:

Mooi dat je er weer bent, en nog mooier dat je het weer zo fijn heb gehad!
    Waneer is Fred weer welkom om te komen eten?:D

groetjes!

• 19 Oktober 2010 - 20:49

Carina:

Hey Sander,

Het was leuk om je avontuur te volgen. Maar jammer van de kookpot foto, al doet het hutje het een klein beetje goed maken.
    Leuke foto's, verhalen.
    Nu weer lekker terug in het koude kikkerland

Groet Carina

Dierentuin in het wild

20 September 2010

Geland, gestrand en verbrand
Sander

LANDEN GEREISD: BeNeLux Duitsland Frankrijk Kroatie Italië Turkije Griekenland Bonaire (foto's op weblog) Mexico (foto's op weblog) Ghana (zie weblog) Tobago (foto's op weblog) India (zie weblog) Suriname (zie weblog) Portugal Peru (zie weblog) Spanje Tanzania (zie weblog) Indonesië (zie weblog) Engeland IJsland (zie weblog) Oostenrijk Rusland, Mongolië en China (zie weblog)